Eli, aatelin haastaa itseni piirtämään joka päivä YHDEN kuvan tänne, joka ikinen päivä kuukauden ajan tästä päivästä lähtien, vaikkakin varmaan luon nyt itsellenki "kertoja hahmon" jota en muuta sitä mukaa kun tukka kasvaa tai jotain lisätään tai poistetaan kehosta tai muutakaan vastaavaa.
Ja huomasin että ikävän moni blogaukseni on jotenkin negatiivinen, joten yritän parantaa tapaani ja kertoa MYÖS positiiviset asiat.
Pian tulee ensimmäinen kuva ( toivottavasti)
Kommentit